HTML

Az egyesület honlapja itt,


ahol megtalálod az MTE céljait, az egyesületét
történetét, alapszabályunkat és szervezeti
felépítésünket, valamint a legfrissebb szakmai
ajánlásokat és sajtóanyagokat is!

Az MTE az I-Com tagja

FRISS HOZZÁSZÓLÁSOK

Új Reklámetikai Kódex

Katona Éva 2009.09.20. 22:56

Az MTE is egyike annak a 26 szakmai szervezetnek, amely szeptember közepén aláírta az új Reklámetikai Kódexet, amely a magyar reklámipari szereplők (hirdetők, reklámozó vállalatok, ügynökségek, média) etikai vállalásának legfontosabb dokumentuma. Az új kódex szeptember 30-tól hatályos.

A Kódex módosítására 2005-ben került sor utoljára , az azóta eltelt idő és bekövetkezett változások alapján itt volt az ideje a dokumentum bővítésének, újraszövegezésének. Az előkészítő és egyeztető munkát az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) szakemberei végezték. Az alapot, mint szinte a  világon mindenütt, a Nemzetközi Kereskedelmi Kamara (ICC) Kódexe jelentette, amelyet a nemzetközi gyártói kódexekkel is kiegészítettek. A korábbi Kódex alkalmazása során szerzett tapasztalatok és az aláíró szervezetek és tagvállalatok észrevételei segítettek a pontos és végleges szöveg kialakításában.

A Kódexet az MRSZ és az ÖRT honlapjáról lehet letölteni - ahol hamarosan az angol nyelvű változat is elérhető lesz.

A képen a Kódex aláírása utáni pillanatok, a jobb szélen Gerényi Gábor, az MTE elnöke:

 

Címkék: aláírás reklámpiac kódex szakmai szervezetek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mte.blog.hu/api/trackback/id/tr291395786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.